Przebudowa wieży Babel – Perspektywa dyrektora generalnego ds. Wymiany informacji o zdrowiu

Stany Zjednoczone stoją w obliczu największego niedoboru pracowników służby zdrowia w historii naszego kraju, który jest potęgowany przez stale rosnącą […]

-
zdrowie

zdrowie

Stany Zjednoczone stoją w obliczu największego niedoboru pracowników służby zdrowia w historii naszego kraju, który jest potęgowany przez stale rosnącą populację geriatryczną. W 2005 r. Istniał jeden geriatra na każde 5000 mieszkańców USA w wieku powyżej 65 lat, a tylko dziewięć ze 145 szkół medycznych przeszkolonych geriatrów. Do 2020 r. Branża ta szacuje się na 200 000 lekarzy i ponad milion pielęgniarek. Nigdy, w historii amerykańskiej służby zdrowia, nie było tak bardzo wymagało tak mało personelu. Z powodu tego niedoboru w połączeniu ze wzrostem populacji geriatrycznej, społeczność medyczna musi znaleźć sposób na dostarczenie aktualnych i dokładnych informacji tym, którzy jej potrzebują w jednolity sposób. Wyobraź sobie, że kontrolerzy lotów posługiwali się ojczystym językiem swojego kraju zamiast aktualnego międzynarodowego języka lotu – angielskim. Ten przykład odzwierciedla pilność i krytyczny charakter naszej potrzeby standaryzacji komunikacji w opiece zdrowotnej. Zdrowa wymiana informacji może poprawić bezpieczeństwo, zmniejszyć długość pobytu w szpitalu, zmniejszyć liczbę błędów w leczeniu, zmniejszyć liczbę zwolnień w testach laboratoryjnych lub procedurach oraz sprawić, że system opieki zdrowotnej będzie szybszy, szczuplejszy i bardziej produktywny. Starzejąca się populacja Stanów Zjednoczonych wraz z tymi, na które cierpią choroby przewlekłe, takie jak cukrzyca, choroby układu krążenia i astma, będzie musiała zobaczyć więcej specjalistów, którzy będą musieli znaleźć sposób na skuteczne i skuteczne porozumiewanie się z dostawcami usług podstawowej opieki zdrowotnej.

Efektywność tę można osiągnąć tylko poprzez standaryzację sposobu, w jaki odbywa się komunikacja. Healthbridge, HIE z siedzibą w Cincinnati i jedna z największych sieci społecznościowych, była w stanie zredukować potencjalne epidemie chorób z 5 do 8 dni do 48 godzin dzięki regionalnej wymianie informacji na temat zdrowia. Jeśli chodzi o standaryzację, jeden z autorów zauważył: „Interoperacyjność bez standardów jest jak język bez gramatyki.W obu przypadkach można osiągnąć komunikację, ale proces jest uciążliwy i często nieskuteczny”.

Detaliści w Stanach Zjednoczonych przenieśli się ponad dwadzieścia lat temu, aby zautomatyzować inwentaryzację, sprzedaż, kontrole księgowe, które wszystkie zwiększają efektywność i skuteczność. Chociaż niewygodne jest uważanie pacjentów za inwentaryzację, być może było to spowodowane brakiem przejścia w podstawowej opiece zdrowotnej do automatyzacji rejestrów i danych pacjentów. Wyobraź sobie sklep z artykułami dla mamy i popów na dowolnym placu w Ameryce Środkowej z zapasem na półkach, zamawiając duplikaty widżetów na podstawie braku informacji o aktualnych stanach magazynowych. Wizualizuj wszelkie Home Depot lub Lowes, a otrzymasz wgląd w to, jak automatyzacja zmieniła sektor detaliczny pod względem skalowalności i wydajności. Być może „sztuka medycyny” stanowi barierę dla bardziej produktywnej, wydajnej i mądrzejszej medycyny. Standardy wymiany informacji istnieją od 1989 r., Ale ostatnie interfejsy ewoluowały szybciej dzięki wzrostowi standaryzacji regionalnej i państwowej wymiany informacji dotyczących zdrowia.

Historia wymiany informacji o zdrowiu

Główne ośrodki miejskie w Kanadzie i Australii jako pierwsze z powodzeniem wdrożyły HIE. Sukces tych wczesnych sieci wiązał się z integracją z już istniejącymi systemami podstawowej opieki zdrowotnej. Poziom zdrowia 7 (HL7) reprezentuje pierwszy system standaryzacji języka zdrowia w Stanach Zjednoczonych, począwszy od spotkania na Uniwersytecie Pensylwanii w 1987 r. HL7 odniósł sukces w zastępowaniu przestarzałych interakcji, takich jak faksowanie, poczta i bezpośrednia komunikacja z dostawcą, które często reprezentują powielanie i nieefektywność. Interoperacyjność procesów zwiększa zrozumienie przez ludzi systemów opieki zdrowotnej sieci w celu integracji i komunikacji. Standaryzacja wpłynie ostatecznie na efektywność komunikacji w taki sam sposób, w jaki standardy gramatyczne sprzyjają lepszej komunikacji.Narodowa sieć informacji zdrowotnej Stanów Zjednoczonych (NHIN) określa standardy, które wspierają tę komunikację między sieciami zdrowia. HL7 jest teraz na trzeciej wersji, która została opublikowana w 2004 roku. Cele HL7 mają na celu zwiększenie interoperacyjności, opracowanie spójnych standardów, edukację branży w zakresie normalizacji i współpracę z innymi organami zajmującymi się sankcjami, takimi jak ANSI i ISO, które również zajmują się udoskonalaniem procesów.

W Stanach Zjednoczonych jeden z najwcześniejszych HIE zaczął w Portland Maine. HealthInfoNet jest partnerstwem publiczno-prywatnym i uważa się, że jest największym ogólnoeuropejskim HIE. Celem sieci jest poprawa bezpieczeństwa pacjentów, poprawa jakości opieki klinicznej, zwiększenie wydajności, ograniczenie duplikowania usług, szybsze wykrywanie zagrożeń publicznych i rozszerzenie dostępu do dokumentacji pacjenta. Cztery grupy założycielskie Maine Health Access Foundation, Maine CDC, The Maine Quality Forum oraz Maine Health Information Center (Onpoint Health Data) rozpoczęły swoje działania w 2004 roku.

W Tennessee Regionalne organizacje zajmujące się informacją na temat zdrowia (RHIO) zainicjowane w Memphis i regionie Tri Cities. Carespark, 501 (3) c, w regionie Tri Cities został uznany za bezpośredni projekt, w którym klinicyści bezpośrednio ze sobą współpracują, wykorzystując system zgodny z HL7 firmy Carespark jako pośrednik do dwukierunkowej translacji danych. Kliniki Veterans Affairs (VA) również odegrały kluczową rolę we wczesnych etapach budowy tej sieci. W delcie midsouth eHealth Alliance to RHIO łączące szpitale Memphis takie jak Baptist Memorial (5 stron), Methodist Systems, Lebonheur Healthcare, Memphis Children’s Clinic, St. Francis Health System, St Jude, Regionalne Centrum Medyczne i UT Medical. Te regionalne sieci umożliwiają praktykom dzielenie się kartoteką lekarską, lekami wartości laboratoryjnych oraz innymi raportami w bardziej efektywny sposób.

Regulacyjne aspekty wymiany informacji o zdrowiu i reformy służby zdrowia

Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (HHS) to agencja regulacyjna, która nadzoruje sprawy zdrowotne dla wszystkich Amerykanów. HHS jest podzielony na dziesięć regionów, a Tennessee jest częścią Regionu IV z siedzibą w Atlancie. Dyrektor regionalny, Anton J. Gunn, jest pierwszym Afroamerykaninem wybranym na dyrektora regionalnego, który wnosi swoją bogatą wiedzę do swojej roli w oparciu o swoją publiczną służbę, szczególnie w zakresie zaniedbanych pacjentów opieki zdrowotnej i wymiany informacji na temat zdrowia. Doświadczenie to będzie mu dobrze służyć, gdy napotka wyzwania społeczne i demograficzne dla pacjentów z niedowagą i przewlekłą chorobą na obszarze południowo-wschodnim.

National Health Information Network (NHIN) to oddział HHS, który kieruje standardami wymiany i reguluje aspekty reformy zdrowia. Współpraca NHIN obejmuje departamenty takie jak Centrum Kontroli Chorób (CDC), administrację zabezpieczenia społecznego, społeczności Beacon i państwowe HIE (ONC) .11 Biuro Krajowego Koordynatora ds. Wymiany Informacji o Zdrowiu (ONC) przyznało 16 milionom dolarów dodatkowych grantów, aby zachęcić innowacje na poziomie państwowym. Innowacje na poziomie państwowym ostatecznie doprowadzą do lepszej opieki nad pacjentem poprzez zmniejszenie liczby powtarzanych testów, pomosty w programach opieki dla pacjentów chronicznych, prowadzące do ciągłości i na końcu alarmy zdrowia publicznego za pośrednictwem takich agencji, jak CDC, w oparciu o te informacje12. Technologia informacji zdrowotnych dla Ustawa o kondycji ekonomicznej i klinicznej (HITECH) jest finansowana z dolarów amerykańskiej ustawy o reinwestycji i naprawie z 2009 roku. Celem HITECH jest inwestowanie dolarów w społecznościowe, regionalne i państwowe wymiany informacji o zdrowiu w celu budowania skutecznych sieci, które są połączone na poziomie krajowym. W HITECH i ARRA zainicjowano społeczności nawigacyjne i spółdzielnię wymiany informacji o zdrowiu Stan Statewide. Do tej pory 56 stanów otrzymało nagrody za pośrednictwem tych programów w wysokości 548 milionów dolarów.