Potęga reklamy na Facebooku

Facebook to największa i najczęściej odwiedzana sieć społecznościowa w Internecie. Media społecznościowe były kiedyś uważane za przeznaczone tylko dla nastolatków […]

-
reklama / media

reklama / media

Facebook to największa i najczęściej odwiedzana sieć społecznościowa w Internecie.

Media społecznościowe były kiedyś uważane za przeznaczone tylko dla nastolatków lub osób szukających romansu i relacji, ale to zmieniło się dramatycznie w ostatnich latach. Facebook ewoluował jako jeden z najcenniejszych zasobów dla reklamodawców, którzy starają się dotrzeć do określonej niszowej publiczności. Jest nie tylko popularną lokalizacją dla interakcji społecznych, ale również staje się niezwykle konkurencyjnym narzędziem marketingowym. Wielu przedsiębiorców zaczyna korzystać z tej korzystnej metody generowania leadów i sprzedaży dla swoich firm. Badania pokazują, że przeciętny użytkownik Facebooka spędza nieco ponad 6 godzin miesięcznie na Facebooku, co stanowi dwukrotność czasu jego najbliższego konkurenta, Google’a. Ponad 50% tych użytkowników korzysta z Facebooka z urządzenia mobilnego, co oznacza, że ​​ponad 543 użytkowników mobilnych szuka towarów i usług, będąc w drodze. Każdego dnia jest ponad 3,2 miliarda artykułów, które są lubiane lub komentowane na stronach Facebooka, a to przekłada się na bardzo potężny tryb reklamy dla każdej firmy.

Kampanie reklamowe na Facebooku zapewniają nawet pięciokrotny zwrot z każdej inwestycji ze względu na strategiczne kierowanie odpowiednich odbiorców. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi marek i przypominają sobie, że widzą więcej niż inne średnie reklamy internetowe. Reklama na Facebooku jest katalizatorem bardziej pozytywnych rozmów o firmach. Co ważniejsze, 47% wskaźnik zaufania dla reklam na Facebooku wzbudza szacunek i świadomość tego narzędzia, które można skutecznie wykorzystać do zwiększenia zysków.

 

Rozważając najskuteczniejszy sposób inwestowania środków na reklamę, powinieneś uwzględnić w swoim planie reklamę na Facebooku. Możesz połączyć się z tą eksplozywną mocą, by kierować reklamy do nowych firm, generować wysokiej jakości kontakty i dobierać dodatkowe strategie reklamowe, takie jak reklamy szeptane, by skuteczniej rozciągać swoje pieniądze reklamowe. Całkowicie nowy świat możliwości zostanie otwarty dzięki reklamie na Facebooku.

Reklamodawcy z Facebooka mogą kierować reklamy na odbiorców według krajów, co pozwala reklamodawcy ograniczyć lub rozszerzyć wiadomość o reklamie na podstawie wybranych ustawień. Większość krajów na świecie jest teraz przyjazna dla Facebooka, co rozszerza granice, które kiedyś ograniczały sprzedaż produktów do mniejszych obszarów i lokalizacji.

Jedną z cech reklamy w serwisie Facebook jest przewaga kierowania na słowa kluczowe. Gdy użytkownik zarejestruje się w serwisie Facebook, utworzy stronę profilu opartą na zainteresowaniach, polubieniach i aktywnościach. Tworząc reklamę na Facebooku, masz możliwość wyszukiwania i wybierania słów kluczowych, które są interesujące dla określonego użytkownika. Pozwoli to lepiej dotrzeć do odbiorców, którzy już są zainteresowani Twoją reklamą, zanim jeszcze ją zobaczą. Na przykład, powiedzmy, że jako reklamodawca starasz się dotrzeć do osób, które realizują projekty przebudowy domu. Po wpisaniu słowa „przebudowa domu” zostanie wyświetlona lista słów kluczowych związanych z profilami użytkowników, którzy wymienili przebudowę domu jako jedno z ich zainteresowań. Następnie możesz wybrać dowolne z tych słów kluczowych w reklamie, aby dotrzeć do osób, które mają te słowa kluczowe w swoich profilach. Kierujesz reklamy na odbiorców, którzy są zainteresowani Twoimi informacjami i którzy odpowiedzą na Twoją reklamę.

 

Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz jasno określić, kim chcesz kierować reklamy.

Dostosuj swoje reklamy na Facebooku do rynku docelowego, aby to narzędzie działało lepiej dla Ciebie i Twojej firmy. Spróbuj zmienić swoje podejście, aby przyciągać różne grupy. 20-latkowie będą wyświetlać Twoją reklamę w inny sposób niż 40 lat, nawet jeśli mają taką samą potrzebę dla Twojego produktu. Odwołaj się do swojego potencjalnego klienta w pozytywny i zwracający uwagę sposób. Bądź jasny, zwięzły i zwięzły.

Istnieje kilka sposobów na reklamowanie się na Facebooku; możesz wykorzystać te opłacalne sposoby, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie i wygenerować więcej zysków i zysków dla siebie. Pierwszym sposobem na reklamowanie się na Facebooku jest stworzenie profilu biznesowego, dzięki któremu będziesz mógł wchodzić w interakcję z listą „fanów”, których przekonasz, aby stali się klientami. Możesz wysyłać aktualizacje, artykuły prasowe, oferty specjalne i promocje oraz informacje o rabatach do całej listy; Facebook zapewnia natychmiastową komunikację z listą osób, które już zaznaczyły, że są zainteresowane Twoimi produktami.

facebook media reklama

 

Innym sposobem na reklamowanie się na Facebooku jest wykupienie reklamy ukierunkowanej na segment użytkowników.

Każdy z tych użytkowników ma ogromną ilość informacji przechowywanych w swoich profilach. Informacje te można wykorzystać do kierowania ich na podstawie wybranego słowa kluczowego lub filtra. Zastosowanie tej metody zapewni dotarcie do potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej kupią Twój produkt.

Reklamy szeptane zostały wprowadzone w erze cyfrowej dzięki narzędziu beacon Facebooka. Kanały informacyjne umożliwiają użytkownikom uzyskiwanie dostępu do swoich profili osobistych oraz wpisów i komentarzy. Facebook umożliwia firmom zgłaszanie działań użytkownika ze strony internetowej firmy i firmy znajomym. Jeśli klient Facebooka kupi od Ciebie produkt lub podejmie dyskusję na temat jego zadowolenia z Twojej firmy, jego interakcja z Tobą zostanie opublikowana w kanale wiadomości, który automatycznie utworzy system rekomendacji dla Twojej firmy. To szeptana wiadomość w cyberprzestrzeni.